Monday, August 22, 2011

terdiet

assalamualaikum readers


sekarang ni aku ngah tahan sakit
sakit yang teramat sgt
rasa cam nk terberanak je*cm penah bersalin an
hahaha..abaikan


penyakit tu memang datang sebulan sekali je
sekali tu la dia bagi kaw2 


bese memang sakit la tapi kali ni
rasa menusuk wa cakap sama lu
bese ia akan jadi lebeh kronik waktu aku tensen
sekarang xd la tensen mana pon


dulu waktu aku d paper analytical chemistry
waktu tu la ko nk datang serang aku kn
memang la,,dah la kene afal theory
n kepala otak aku ni mmg POWER GILER bab hafal2 ni
*sila paham ye maksud caps lock di situ


naseb la kat umah maksu
maksu wat kan air chocolate la
tak juga surut2
aku memang tak nak makan ubat2 ni..
takut ada side effect
baik prepare dari awal kn..riso aku


tapi aku nak cite yang kali sakit aku lagi pelik
tak de selera makan teros
xpenah wo aku xd selera cam gini sekali
dah la tak pose kan..tapi xmakan pape
mcm orang pose la senang cakap
n den bila waktu berbuka
orang len sedap2 makan
aku just minum air n makan kuih
nak amek nasi memang tak layan la der


opah aku punya la risau
takut aku pengsan
tak kan sampe ley pengsan kan
aku makan jugak pe
and tadi kene paksa ngan opah minum milo
minum je la
t pengsan pulok payah
hahahha
sayang opah..riso sangat dia


kalau aku sakit..aku susah nak bagitahu orang sekeliling aku
t kalau dorang care,aku pulok yang sebak
tapi ni nmpk pulok sebab aku xmakan
huhuhuhu


kalau kat umah
tak de sape heran
sediey kan
arhhh!! abaikan


p/s:neway..aku rindu masakan ibu..walopon bukan selalo dy masak..tp kt kg..masakn dy xsama ngan masakn ibu..

No comments:

Post a Comment