Wednesday, August 10, 2011

apa dosaku

aku tak tahu apa dosa aku
tapi
semua yang aku buat semua salah
aku tahu
semua ingat aku menyusahkan
ada family pon macam tak ada
kenapa family aku tak macam orang lain
kenapa ALLAH uji aku macam ni
ALLAH tahu yang terbaik untuk aku
but
aku tak tahan dah
halus sangat kah jiwa aku
sampai situasi macam ni pon aku tak boleh kawal
aku tak rasa mampu nak tanggung semua ni


YA ALLAH
TOLONGLAH HAMBAMU INI
KUATKANLAH HAMBAMU INI YA ALLAH
HANYA PADAMU AKU BERSERAH
AMPUNKANLAH DOSAKU INI YA ALLAH


semoga kehadiran opahku hari ini
ye!!opah aku nak datang
semoga dapat merenggangkan segala ketegangan kat muka aku ini




aku nak ikut opah balek kampung
adakah itu keputusan yang terbaik...
adakah aku akan aman disana...

2 comments:

  1. thank you sayang...lama xdgr cite ko..hehe..selamat berpuasa n berhari raya kay...maaf zahir batin..awal kans..hahahaha

    ReplyDelete