Saturday, January 01, 2011

twozeroonesquare

assalamualaikum sume....

01-01-2011
1st day 4 2011...
sume dok bising ngan azam la..impian la...bla bla bla...

hahaha...aku xd azam bru ke....ntah la...azam lepas2 pon xdpt g...nk wat azam bru lak an...
tp klo bley aku...klo plak an...cm xsungguh2 lak...
hey u all...i ngah serioooouuss ni...


aku.....


  • sebagai hambe ALLAH S.W.T,,umat nabi....kne upgrate iman....kne improve ibadah...opah aku slalloo pesan klo kte terime suatu musibah 2...mesti ibadah kte xstabil.goyang2 ke...ibadah kte cm puzzle ke an...bertompok2...bru la ad halawatul iman...
  • sebagai anak...kne improve hubungan aku ngan parents...ktrg xrapat sgt cos aku membesar kt kg...ngan opah....kne jadi pendengar yg setia je tanpe perlu menyampok....diam itu lebeh baek....
  • sebagai student....aku kne focus dlm klass....mendengar secare berkualiti....bkn msok telinge kanan kuar kiri....n target deanlist
  • sebagai kawan....xkn jd back stabber...penah kew??...aku akan mule kn taun nie ngan zero2 ngan korang...dgn 100% kepercayaan kt korg...korg yg akan gain or reduce percent 2....
  • sebagai penerima pinjaman yayasan selangor....sy akan membelanje kn wit yg tuan bg pinjam dgn sebaiknye...tp klo sy over shopping tuan ngat2 kn ae....hahahaa...
  • sebagai kakak kpd adik2 i...k.ngah akan jd lg garang supaye korg akan jd org bergne...takoowt!!!!...
  • sebagai anak buah kpd maksu n paksu....k.ngah akan slaloo ketok umah paksu 2 ae..klo rase2 malas nk bsoh bju sndri ke an....tumpang la erk...hak3
  • sebagai new rumet kpd classmate aku....klo aku nk karok mlm2 ke....ko tahan telinge je ae..tp aku akan cube control picing aku k....hehe...
  • sebagai pemakan..aku kne kurengkn calories yg aku mek...***tips:mkn gne pinggan kecik....bru la rase cm da bnyk mkn kn..nk tiru la 2...hehe..tiru la i xnmpk pon....
  • 4 d last..sebagai peminat shahir....i wish shahir jd winner 9th jan nie k....astaghfirullah..maksiat n lagha lak....ampun3...


n 13th sept nie...genap la 20 taun...tp sweet twenty k...kah3...

2 comments:

  1. kyra tipooooo yeke mkn cket??? =p

    ReplyDelete
  2. haha..bongek ko...2 dlu...skunk i'm change...haha...cepat penat la wak2 makan....sebeb xd mady di sisi..hak3

    ReplyDelete