Monday, January 17, 2011

because of you...mr.bonny!!

assalamualaikum sume....

ni nk cite skit nie...ceh cm joyah plak...
haha
sabtu ari 2...aku kuar r ngan x-rumet aku...ktrg g sek.7....
cm reunion plak an...padahal mmg slaloo jumpe jew....
ktrg mkn kt kdai arab pe ntah...
aku pesan roasted chicken rice....
nasi dy panjang2 tue...walahhhh....
ayam dy cm mual aku mkn...
las2 aku tuka ngan rumet aku 2..
dy mkn ayam aku..aku mkn maklamar (telur dadar) je kot....
name punye r gempak...hak3

pas2 ktrg g cari kdai gunting rambut lak....susah nye nk cari kt sini..
mmg bnyk tp sume yg open stail punye...i kn org islam...
aurat la u oolllll....
pastu jumpe 1 kdai ni....ad la dy spare one side 2 ad langsir gitu2 an...
lega da dlm ati..penat taw nk cari kt tmpat len....
MARCH HAIR STUDIO...
wooww...glam gler name...mmg glam..i punye wit pon bnyk kuar...hahaha
dok dlm 2 almost 2 jam u olllzzz....
ltak itu letak ini....byar2...hah mek ko almost rm100....
melayang layang wit i....
tp ble pk blek...
2 jam = rm 100
ok la....products dy pon ok gak...


pas2 ktrg g bintang  ....eh2...da tukar giant lak skunk nie....
nk cari raket sebenarnye....tp...xcukup bajet plak....
t la aku beli kt thailand an..murah skit..hahhaha

pusing2 1 giant 2....teringat la nk beli anlene...
eh anlene 2 tok bkn org tue je kew...
xla...org mude cm sy pon ley jugak....laki pon ley gak..terkejut x...
ngat kn tok pompuan je...iklan cm tok pompuan je an..
ad nano calcium lg 2...
yela....skunk umur pon da cecah angka 2 kan....
kne la jage2 an...lg pon sem nie packed sgt..
at least x la mr.bonny aku nie trok sgt keje dy....
sekali minum 4 sudu...sehari 2 kali...ok la...
untuk 100% keperluan minum la 4 sudu besar 2 kali sehari...amacam ley jd duta anlene x....
tp aku minum sekali sehari jew....hahaaha..
ok la 4 starting an...
kte tgk la dlm mase 4 minggu an....

haha...k la...i nk chow lu...hahaa...assalamualaikum

No comments:

Post a Comment