Friday, October 08, 2010

sembur menyembuurr..

bnyk plak cite aku nk cite kt korg kn...sbb 2 la dulu aku xnk wat blog...sbb aku taw...pe akan jd....sekarang tgk la...kn da slaloo update...haahaa..

k kali ni aku nk cite pasal sembur menyembur plak....
dlm kol 8 lebih td..(malam)...d org kol aku....unknown number......jeng...jeng...jeng...
aku ngah tido benanye....rumet aku g kejut aku lak..suh jawab kol 2....(ntah la cmne xley nk dgr ringtone aku 2...lagu shahir taw....rumet aku sume da hafal lagu 2..da asik berbunyi je nset aku 2...)....
aku pon angkat la....

aku : ello....

unknown number : ni syakirah kn....

aku : a'a....sape ni??

unknown number : .................

aku : sape ni??...aku knal ke ko??

unknown number : dok mane??

aku : kl....keramat...asal??

unknown number : ad umah kt keratong x?? (keratong tue kg aku kt pahang....felda keratong4....jemput la dtg...)

aku : ad..tp 2 kg aku....npe??

unknown number : penah dtg rye umah awk taun lepas...bkn taun nie....

aku: (taun lepas??..aku rase xd kwn mane2 dtg rayer umah opah aku....)......aku pon tanye dy dy....ble??

unknown number : ..............ngat azie x??...(azie 2 best frend aku kt kg....dulu aku sek kt pahang..sekali ngan azie 2....lg pon dy dok kt keratong 5....family ktrg mmg da knal da la.....)

aku : oooo.....(bru aku teringat....taun lepas ex bf azie dtg rayer umah opah aku....pas2 ape lg....aku pon teringat la pe y dy da wat kt kwn aku 2....sampe family azie x kasi azie pakai nset langsooongg....coz family azie 2 islamic skit....yela nk control anak kn...mmg r.....pe y aku rase sgt 2...dy ni suke ngongkong azie taw..benci i.....)

aku : (pas2 aku pon sembur la dy)..da 2 asal nk ty2 lak....cakap je la..ni ko sebenarnye...klo ko ckp ni ko...xd nye aku nk marah ko....ni x.....nk men2 lak.......

unknown number : aik..marah lak.....tttttttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuttttttttttttttttttttt............................



haha...sian kn kt mamat 2....sia sia je kne sembur sama gue.....nk wat cmne kn...ko dtg wak2 aku ngah hot ngan laki y nk cari pasal ngan gurlzzz nie....cube la tunggu aku cool skit ke.....da lame da aku xgadoh ngan laki ni....dulu.....wak2 sek kt pahang....(sampai pmr je)....aku gdoh je ngan dak laki ni....even dy xsalah pon
aku tengking2 dy....y dy ni pon panas baran gak....ad je masalah ngan aku.....sampai ustazah kt sebelah kuar klas nk tgk ktrg gadoh....amacam..samseng x aku...haha....xla....aku bek je dulu...ngan budak 2 je.....ntah pe masalah dy ntah....pas2 ble aku tukar sek kt kl....aku pon ubah la diri aku....nk open minded......mmg sporting la nk dikatakn....wak2 tue...aku susah da nk marah org....ble aku marah org..aku y nangis....d one day 2....aku sbagai kapten netball ntuk hostel aku...ktrg g la training sendiri ntuk bpe minggu ntah..tanpe coach taw...ebat x...tp...bdak2 junior aku nie(tingkatan 3)...wat selambe badak je....disiplin dorg mmg r...ngan teamworks lg..huhu..mmg mencabar keimanan aku la.....aku geram da...sampe aku nk tarik dir dr jd kapten 2....konon nk focus ntuk spm la kn....kwn2 aku sume suh sabar...dorg pujuk2....
aku troskn jugak..pas2..bpe ari kemudian...aku wat la perjumpaan....aku marah2 la jugak....bkn nk marah pe kn..nk sedarkn dorg je....da aku tegur2 xnk dgr...nk kne marah jugak kn....rasekn....
tp at last aku y nangis...tp.....air mate aku 2 berbaloi la....dorg berubah n ktrg hampir2 da nk menang.....xpe la.....adat pertandingn kn....haha.....
n skunk...ble aku xley nk marah2....org len pijak2 plak kepale aku ni.....pe dorg ngat...aku cmne ....aku xley nk marah langsoong ke.....ke ko nk rase btol2.....tahap kemarahan aku ni......ntah la....
sabar syakirah...sabar.......

No comments:

Post a Comment