Tuesday, October 19, 2010

firasat ayah...


da lame da aku x blek umah...sebulan kot...ari 2 blek uitm 19 hb sept..n ari ni da 19hb oct...btol2 da sebulan kot....haha...cm la umah 2 jauh sgt...sejam pon x sampe...nie sume kesat(kesatria negara) nye pasal..yela...dy wat test 3 minggu berturut2...mane aku nk blek....test2 dy punye la kaww...haha...melebeh plak....kawad je kot...pas2 lari pusing2 stadium...2 je...tp bapak penat gue ckp sama lu....ibu slaloo ty ble nk blek..tiap minggu kot ty..sayang gak kt aku kn...hak3..mne dy x syg..ni syakirah lorh....hehe...aku pon ckp la..minggu nie k.ngah blek....tp....aku xblek2 gak...cian mak aku...sori ibu...x larat lorh nk berdiri lame2 dlm bas 2...tp kn rabu nie k.ngah blek....ibu n ayah nk amek kn...kn2...hak3...ngat nk bwk skit2 barang2 y da xgne lg 2..takut t x muat lak kete klo skali arung je last day t...(sebenarnye k.ngah malas nk nek bas)..hahaha...tp sebenarnye aku plan ari nie aku blek taw...tp klas math lak pospone ke ari rabu...so..kne la duk cni smpe ari rabu...xpe2...nk blajo sgt kn...blajo2...



tp kn...kadang2 aku terpikir gak ape y berlaku kt aku ari 2 (y aku nangis sakan 2...smpe mate ku bengkak2...post y 1st 2)..sepatutnye aku blek taw ari selase 2...ayah aku 2 xcited gler suh aku blek pas abes klas...aku abes klas kul 5..tp nk ganti koko dr kul 5 hingge kul 7...tp dy suh gak blek lpas kul 7 tue...aku ok je rase nye...sebab dy ckp nk anta aku blek cnie mlm 2...pelik gak aku wak2 tue...ad org meminang ke...hak3...rela dy anta aku malam2 cm2...tp mmg dy slaloo anta mlm2 pon...kurang jam...paham2 la shah alam...olwez jam...huhu...
klo la aku blek kn...xd la aku menangis cm nk rak kn...ayah aku mest dy da dpt rase kn bende 2 nk jd kt aku...firasat org tue kn...selaloo btol...haha


p/s:...so klo parents korg xkasi wat sumthing..ko jgn la wat...or klo parents suh wat 2..wat la...dorg taw pe y terbaek tuk korg...aku pon susah skit klo ape y aku nk wat 2....xdpt....tp kte pk2 la blek...

No comments:

Post a Comment