Saturday, October 30, 2010

saat2 akhir semester 1 (part 1)

seminggu study week n 3 minggu exam (6 hari je ad paper)
mcm2 jd....minggu study 2 mcm bkn minggu study je...dgn belambak klas kn...2 x ksah sgt la...cikgu kn syang aku...hahaha

klas2 sume da cite kn arie 2....
abes je sume xtra klas 2...aku tros cabut blek umah...3 arie gak la dok umah...ari kamis 2 dpt msg dr rumet aku...katenye,jumaat ni ad pengesahan pasal kemahiran insaniah kt melati...bende ape ntah...dgn x bnyk soal...aku pon ckp la kt parents aku sume nk blek esok....dorg pon on je la..haha...dipercayai beb...
2 pon nseb bek ad bende alah 2..klo x,aku pon x taw la aku blek kolej ble...hahaahaa
jumaat 2,kuar umah dlm kul 3 lebeh...pas2 singgah kt pas ngan fiza,rumet aku...nk beli nset...beli2 brg skit2...haha...pas2 msok kolej kul 9 kau..amek kau lame gler ktrg jln2 kt pas...haha...tros g dewan melati...
settle2 kn bende yg x setel....haha...y gempak nye,ble aku nk cop kupon2 y aku collect 2 kn...ape en. 2 ckp taw..nk taw x...dy ckp "cikit nye kupon..cmne nk dok kolej nie.."...amek kaw sebijik dpt...hahahaha...aku rase 2 password klo x dpt kolej...hahahaha

n first paper aku 28 hb....titas...
seminggu kau aku pegang bku 2...rase nk termuntah pon ad...tamadun 2 la..tamadun nie la...haha...aku da la xsuke hafal2 nie...i dont like u know....

mlm nk exam 2..rumet aku dpt solan spot dr ustaz dy taw..bek gler kn ustaz 2...i like u....hahahaha....
aku pon pas2 la kt sume y g aku knal...
mmg btol kaw msok....hahha..nseb la...

n 30 hb (arie nie la)..paper statistics la...
tgh2 study td....terjatuh plak..korg nk taw x jatuh pe..jatuh kusi...adoyai..xpenah2 aku nk study kt meja study 2....ble da dok kt citu plak...jatuh...hahahaha...da la aku nie sakit pinggang...jatuh plak....merah2 tangan aku....nseb bek ad minyak unta...bkn unta la..burung unte....hahaha....lame sgt tinggal kusi 2...dy merajok kot.....haha...


kusi ni la y wat aku jatuh...jahat kn...seb bek xpatah...haha...
ringan lagi la 2...hahaha

ni aya...or siti rohaya....haha...aku slaloo tulis nama dy klo pesan pape foods kt dc...
komersil gitu...haha...siti rohaya...makanan da siap..

nie fiza...afizah taw...kt blik 2 asik cite pasal polimer dy je...
aku pon da taw skit2..xpayah nk amek teknologi polime da...

ni ara...atau NUR THAHARAH...
dy ni x suke org panggil dy nama penoh....klo panggil cm2...mule la dy wat muke...haha

malas nk trn dc..tempah je kt ara...haha..thanx beb

blak pepper..haha...korg pon da taw kn..tp yg ni beli kt sek 2...
lg pedas dr kt mid...

aku bg bku bel kt aya...dy nk bayar gak...amek je la...haha...

nie dpt free taw....aku beli food kt sek 2...dy bg nie....mak cik 2 ckp...
biase tembikai..tp ari ni xd...nie je ad....



k la...itu je aku nk share...t aku post later k....sebab jatuh kusi la ni..aku jd mlas da nk study....haha...
kyra!!!!!!!...g study......k bye2...wish gud luck 4 me k....tatatititutu....

No comments:

Post a Comment