Monday, October 31, 2011

i need U.i need ur shoulder

ya ALLAH
sesungguhnya aku tak kuat hadapi semua ini sorang sorang ya ALLAH
KAU bantulah aku ya ALLAH
KAU kuatkanlah aku ya ALLAH
KAU tabahtkanlah aku ya ALLAH
sesungguhnya aku memerlukan seseorang untuk mendengar segala masalah aku ya ALLAH
KAU temukan lah aku dengan seseorang yang boleh mendengar segala masalah aku ya ALLAH
KAU temukan lah aku dengan seseorang yang aku rasa selasa bersama nya tanpa menguris perasaan insan lain
seseorang yang boleh aku percayakan tanpa menguris perasaan insan lain
seseorang yang boleh aku merasa secure tanpa menguris perasaan insan lain
seseorang yang boleh aku luahkan segala kedukaanku kepadanya tanpa menguris perasaan insan lain
seseorang yang boleh aku luahkan segala kegembiraanku kepadanya tanpa menguris perasaan insan lain
seseorang yang boleh aku ceritakan segala kesengsaraanku tanpa menguris perasaan insan lain
seseorang yang boleh aku ceritakan segala kenanganku tanpa menguris perasaan insan lain
seseorang yang boleh aku luahkan kekecewaanku tanpa menguris perasaan insan lain

aku tahu nobody perfect
i dont ask for the perfect person
cukup lah aku berasa perfect di sisi nya



*kuatkan lah aku ya ALLAH...aku tahu kau sedang mengujiku...kau berikan ujian yang kau tahu aku mampu hadapinya

No comments:

Post a Comment