Thursday, October 20, 2011

adik kembar

assalamualaikum readers...

pagi tak aku bangun
bangun semata mata nak study mandrin..huk3
tp sampai sekarrang xbukak lg buku mandrin..
AMEKAW!!!

this week
aku selalo sangat fikir pasal adik kembar aku
bukan kembar aku
tp adik aku yang berkembar
*kalau aku ada kembar pon best jugak kan
abaikan!!


adik kembar aku yg aku selamatkan dulu dari lemas dalam swimming pool
sekarang ni disuspek sebagai mengidap RADANG SALUR DARAH
n penyakit ni still tak ada penawar lagi
beliau menjadi bahan uji kaji para doktor sekalian


mula2 dy sakit perot
den di tranfer ke bahagian pediatrik HKL
then doc said
air kencing kotor(ni happen last 2 weeks,time aku balek rumah ari tu)
then this week
akak i kol,cakap radang salur darah
ya allah macam2 la...

untuk dijadikan bahan uji kaji sekalian
tisu kulit telah diambil
kulit di betis menjadi taruhan
maka berlubang la betis beliau
hahaha
tak la berlubang
mebi bertampal je kot
aku pon xtengok lagi

yang aku rasa terawang awangan di pikiran aku
selamat kah beliau
orang cakap.imunity budak budak seperti beliau rendah
baru 8 tahun kot
dah macam2 rasa

then betol ke orang kate
kalau dapat kembar sepasang(laki n perempuan)
kene pisahkan
kalau x
salah seorang akan berlaku sumting

but im not sure

tapi kalau dari pemerhatian aku
since kembar lahir
kembar gurl tu selalu ada problem
dari kecil lg..
aku rasa dlm umur setahun cam tu kot
kulit kat pipi dy macam ruam2
then merah2 la kan
kembar yang laki tu steady jew
jenuh la jugak cari ubat kat pharmacy
then baru elok..tapi seingat aku lama kot nak elok

then sekarang.radang pulak
huhuhuu

sama sama lah kita mendoakan kesihatan adik aku...aku tetap sayang dia walopon aku selalu marah dia
dan kesihatan manusia sejagat


*best kan ada adik kembar
lagi best kalau ada anak kembar..hihi.gatal



No comments:

Post a Comment