Thursday, February 16, 2012

separator braces

hye guys


15 hb (semalam)..ceh!!baru sejam yg lepas...


aku dah g klinik untuk pasang separator
yang aku tahu the functions is menjarakkan gigi geraham aku untuk diletakkan band
nevermind la...u oll google je la suma istilah ni..*malas membebel
ni la masalah aku...after bape jam pakai getah separator ni..malas bercakap..malas makan...
kalau gigit kat geraham tu pon macam xgigit...
petang tadi makan ayam..gigit pon xlut
tadi makan roti...x lut...
abes aku nak makan apa...
n now...rasa gigi ni bergerak kot...
lama lagi kot getah ni ada kat celah2 gigi aku...lagi 4 hari...
fuhyooo...4 hari aku sengsara ke babes...omg!!


isnin ni mula la penderitaan aku
menderita la kau...
takpe la...xmencabar kot hidup tak menderita 
*ayat budak pasrah , bakal misha omar


notakaki:
dalam mulut ni ada 8 getah...agak2 ada tak yang tertanggal and tertelan..kenyang aku xyah makan 4 hari ni..muahaha

No comments:

Post a Comment