Friday, January 27, 2012

first time cabut gigi kekal

assalamualaikum guys


kalau lah blog ni pandai berkata kata
mesti korang tak boleh paham apa yang aku nak cerita
muahahaha...mulut pon bengkak je
apa pon tak boleh


dalam pukul 9 pagi tadi..
aku gatal kaki pergi klinik gigi
tengok2 kne cabut gigi
cewahhh
kene cabut gigi kunun
padahal dah memang tahu nk kene cabut gigi
malam tadi punye la takut


tapi




naseb bek doktor tu inject local anesthetic
then kebas lah mulut
a few minutes later...
aku pon tak tahu doktor cabut gigi mana
yang aku dgr..doktor cakap...one four
gigi yang mana satu ae..muahahaaha
mula mula doktor pusing2 kan gigi
kepala pon bergoyang2
sampai nurse tu kene pegang pale gue
cehhh..nak tunjuk susah nye nak cabut

after that
tak rasa sakit lagi
perasan la kuat sesangat pulak
lepas sampai je rumah
amek kau
ubat yang dah lama kau tak makan tu
kau makan
baru kau tahu langit tinggi rendah
sebiji pon kau tak ilang lagi sakit
sampai 2 biji panadol kau telan *opsss..bukan telan,cairkan
terguling2 kau tahan sakit
sampai sekarang kau tak makan
baru tahu
tapi tak pe,,nak chantek kans...
bukan senang nak chantek..berkorban jiwa raga
tapi bukan senang nak cabut gigi taw tak...
lagi2 gigi yangt kuat lagi sihat macam gigi saya
hihihi
oh..kene kuat kan diri
sebab next week kene cabut lagi satu batang
omaigod
kuatkan diri ini ya allah


memang tak kan lupa!!

No comments:

Post a Comment