Monday, December 05, 2011

amarah

hye readers...


saya baru balek dari kfc
wat der kfc?
fast food kotttttt
hahaha..lately selalu makan fast food
naik la balek berat...hahahaa


sebenarnye kami2 pergi kfc buat skrip drama mandrin
fuh..jenoh jugak mengajak si zulhilmi tu
sampai macam nak gadoh


dah la suh bawak laptop tak nak
aku lak kene bawak
nevermind la kan..


dah gadoh2 suma


den sampai je kat kfc
anta mesej kat zul
"aku dah sampai"


den 
nak tahu apa dia balas
"aku tak jadi datang,ada hal"
wat derrrrr!!!!
mang menyirap uh aku rasa
tangan aku teros mengigil gua cakap sama lu
dah lama rasa nye tak rasa macam tu
mengigil tu symptom kemarahan aku la tu


at least bagi la tahu awal awal.
ni dah sampai kfc kot
ingat aku tak de keje len ke
mang terkedu la kans..


den mila pon text zul
pedas jugak la ayat mila
zul pon terangkan lah kat mila
konon2 nye
nak buat surprize la kt aku
rupa rupanya dia tunggu kat kfc sek.2
aku tunggu kat kfc sek.7
nk surprize kunon
dah ready la kat tingkat atas kfc tu
nak bang bang boooom!!! kunon
rupa nya misunderstood
hahaahaa...xjadi lah surprize nya
kah kah kah
mari kite sama sama gelak untuk zul




konon lah
mang berjaya la zul
tahniah la kan
congratatulation!!!!
*naseb baik aku tak mengamuk kt kfc tu,jadi pulak sejarah kans,cool babes

No comments:

Post a Comment