Sunday, May 15, 2011

practical uh practical

assalamualaikum sume...

da lame xmenaip pnjg2 an...
ok2..
dah hampir seminggu da abes paper tok sem 2...fuh!! da setahun da aku kt uitm 2...lg 2 tahun..bertahan kira..
sepanjang seminggu 2 la terperok kt umah...jd bibik,cikgu tusyen la(yela,adik2 nk exam da rabu ni),i la yg terpekik terlolong kt umah 2..haha...(off record)..n hampir nk gile kebosanan....hehe
n semalam,i ikut paksu i g balek kg,kt pahang....at least bejalan la gak kn...ni x...terperok kt umah wat pe...tunggu org pinang pon xmasok2 gak...haha...gatal ko kyra...kang betol kang..(ok2,xmo2)

sepanjang perjalanan semalam,...peh...seksa oo....ntah r..nk kate xpenah jalan jauh 2 menipu r kn...tp pening nye cm pe kot....semalam dr klang...kt klang lg dah rase fening fening pale...adoyaaii...dok je la diam2 kt belakang...dorg pon pelik npe la aku dok diam kt belakang..(selalu bising kew??)...hahaha

wak2 singgah makan semalam....sempat g mintak plastik kosong kt makcik 2..bnyk plak 2 aku rembat..sori ye makcik...ye r...takut tersembur kt dalam kete...kang xpasal2 kene cuci kete...haha...tp disebabkan aku nie expert dalam muntah memuntah nie....i xmuntah taw u oolllzzz.....haha..
npe i cakap expert...waktu kecik2 dulu..mmg muke nie je la yg muntah dlm kete...balek la kg mane2 pon..pahang,thailand...mesti muntah...tp balek perak je xmuntah....xcukop advance lgke jalan nye??hahahhaha..telan la ubat segale mak nenek ke...ubat muntah ke ubat pe...muntah 2 adalah perkare wajib tok si kira nie...hehe
ok3...membebel je keje nye...
pas2 semalam...mak yang i ad simpan tok i LAKSE...haha..sweet x...padahal dy xtaw pon i balek...konon surprize la 2....haha..sweet gitu..

n pagi2 bute nie....tgah2 i tdo....sepupu i plak menangis2...uh..kacau tdo uh..(padahal ko mmg tdo xlena pon kira)
8 bulan or lg tepat 10 bulan..sebab dylahir wak2 7 bulan...xcukop bulan...dlu wak2 dlm rahim...dy berkembar taw...both laki..tp...sorg meninggal dlm rahim..ntah r kuasa ALLAH kn...tinggal la dy sorg2...sebabnye??..dr.cakap mebi dy lasak sgt kot....tp skunk nie mmg dy lasak pon...dlm buai...tergolek sane tergolek sini...aku pulak yg riso nye...

semalam waktu bru sampe...dy pandang je aku...ade ke patut..aku pulak yg pelik...ade hantu ke kt muke ni....pandang xkelip2 plak 2...uh..mebi santek sgt kot...hahaha
dah lame2 an..dlm 15 minutes cm2...dy pndang aku..den nangis lak...adoyai pe dosa aku..hahaha
tp...da lame2 an..aku dokong,bawak dy jln2....senyap plak...
n td...dy nangis2...mak dy pon ngah wat kuih muih n nasi lemak....
aku la yg kene jage....ok je...just lasak r...(practice make perfect)....practical kn...kire lepas r nie..hahahaha

k la...bye.t kte sambong k...

sayang kamooo..<3

No comments:

Post a Comment