Monday, March 07, 2011

keganasan melanda

assalamualaikum...
da lame da aku x bebel ni...

bpe minggu lepas o dlm sebulan lepas kot...lappi i rosak..uwaaa...hadiah befday ooo...
ntah pe ntah yg rosak...still xbaiki2 lg..xsadai je dlm beg uhh...
graphical pe ke jadah ntah...

pas2 mak aku suh je gne adik aku nye lappi...
gne je la kn...even kecik pon senang skit..aku nk golek2 ngan lappi 2 atas katil...
haha
pas2 dlm bpe minggu o hari ntah...
tempat yg nk gerak kn cursor x function lak...adoyai..ni da melampau nie...
aku ke yg rosak kkn mnde 2???
ganazz gler anak dare pakcik roslan nie....

k fine..da rosak gne la mouse an...
gune punye gune....
semalam....
mouse 2 plak ter barai...
terjatuh katil...
haha
salah aku lg ke???

da la jatuh skit punye sedap bunyi dy....
tertanggal la sume...
tinggal la mnde yg d pateri 2...
aku pon belek2 la....
teringat la plak zaman muda mudi dlu...
zaman bergetah2 dlu...skunk???bergetah lg pe...haha
tgh2 belek2 2...
tibe2 terpk...
cm leh mek enginering je kn...hak3..
dan lg 2...



sebelom


selepas

No comments:

Post a Comment