Sunday, November 07, 2010

saat2 akhir semester 1 (part 2)

ok..kte sambong skit ae dr cite y ari 2...

esok aku d paper math lak...2nd last paper...yahooo!!!...nk dkat da ....
lpas je paper statistics ari 2...aku pon tros blek blik...otw nk blek blik 2...terbalik same2 lak ngan dak y aku stalk  since minggu orientasi....hahha...lame kn...asik jumpe je dy...jodoh kew hak3...
da la exam titas ari 2... dok dkat2...kn cm jodoh lak kn...haha...xley bla kyra...


nmpk x...sempat lg snap..hahaha...nseb ko la...
aku mmg saje je snap jauh2....t kantoi la.....

abes je statistics...paper applications of computer in chemistry plak....paper tue 3 jam tp ktowg kuar after 2 hours....otai kn dak2 clas aku ni...hahaha...
pas2...general chem lak...no komen la sal paper nie....aku tulis je pe lam fikiran aku..at least tulis kn....susah gak la paper ni...tp yg best nye...d 1 solan 2...sebijik sebulat ad dlm past years 2006...kentang r...aku d gak wat bnde 2...ok la...hahahahha....nie sume hasil tunjuk ajar si hisham la...thanx isham...sape isham 2....dak klas aku la....si kodok.....hahaha...skali ngan aiman n adan...

n tok paper math pon aku study ngan dy gak..ngan aiman skali...yg ni lg bes...ktorg smpe g study kt mcd....ebat taw...8.30 pg 2 aku da smpe kt blik kace..kt lib la...then dorg pon smpe...study2 sume...smpe kul 1 ptg engkau...rajin x...bkn la fully study...x ke skema kau....its not me k...hahaha...ngumpat2...kutuk2...gadoh2....its me...hahaha...pas2 ktowg pon grak la g seksyen 2...lapar la...haaha..
smpe mcd kul 3...makan2 pas2 smbong study kt citu...n again ...ngumpat2...kutuk2...gadoh2..hahhaha...n plus hegemoni barat....bes gak taw kadang2 borak ngan dak2 laki ni....hahahaha....

kt blik aku lak...semalam..ktorg cibok la karok lagu2 jiwang nie....lagu arwah achik spin,engkau yang ku cinta.cun saja by sleeq.n bnyk agi....haha...walopon aya ni dak akaun..dy ad paper AIS esok nye...dy join gak...tensen kau....aku n rumet aku lg sorg 2 tensen ngan math..aya lak tensen ngan si ais 2....hahaha...



ok la..smpe cni je ae...t aku post lg ae...next week aku nk g meronggeng...bye2...n doakan aku ntk esok...i love math..huahahahahaha...

6 comments:

  1. kira....ang stalk acap ye..
    kantoi la..rahsia anda terbongkar...
    btw lagu ang sgt2 la jiwank..haha

    ReplyDelete
  2. bkn la...bkn acap nma dy...hahahha..ko salah...hahahhaha

    ReplyDelete
  3. i noe his name . ta pe lah qira syg . jgn tgk jauh2 . yg dekat pun oke wat .
    pict tu ko ngan sape ?

    ReplyDelete
  4. aiman la makcik...nk usha la 2....haha

    ReplyDelete
  5. haha..dy nk ko ke??..dy da d maya karin taw..tp ko jgn riso k..ko lg hot dr maya...hahahaha

    ReplyDelete